Onze school

De Kameleon is een moderne, vitale basisschool met de nadruk op ontmoeting. We zijn een 'ontmoetingsschool'. De school heeft een open karakter en dat betekent dat ieder kind welkom is. De school respecteert de verschillende opvattingen van ouders over geloof en opvoeding. Het kunnen respecteren en accepteren van de ander, het openstaan voor elkaar en het meeleven met elkaar vinden wij belangrijk.

Missie en visie Op de Kameleon stimuleren we de kinderen om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontdekken met aandacht voor sociale en culturele vaardigheden en kritisch denken.
Verder lezen

Ons team Onze leerkrachten staan elke dag opnieuw klaar voor de kinderen van de Kameleon. Samen zetten ze zich keer op keer in voor het allerbeste onderwijs, dat bij ieder kind past.
Verder lezen

Werken bij De Kameleon We zijn altijd op zoek naar nieuwe onderwijstoppers die zich bij ons team willen voegen. Bekijk hier of we openstaande vacatures hebben.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Samen met 18 andere basisscholen uit de buurt maken wij deel uit van Dynamiek Scholengroep. Deze scholengroep werkt met onderwijsvernieuwing naar het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.
Verder lezen

Ons onderwijs Op de Kameleon stimuleren we de kinderen om zich te ontwikkelen en hun talenten te ontdekken met aandacht voor sociale en culturele vaardigheden en kritisch denken.
Verder lezen

Kanjerschool Op onze school gebruiken we de Kanjertraining om te zorgen voor een veilige en positieve klasomgeving met de nadruk op sociale vaardigheden, oplossingsstrategieën voor pesten en eigen verantwoordelijkheid.